Monday, August 16, 2010

IHYA' RAMADHAN 1431

Assalamualaikum w.b.t.

Y.Bhg. Dato'/ Datin/ Tuan/ Puan dan Semua Penduduk Taman Impian Putra Jalan 4,

Pihak Jawatankuasa Surau Ar-Rahman Taman Impian Putra Bangi Jalan 4 mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK kepada semua penduduk. Mudah-mudahan Ramadhan pertama kita di sini mendatangkan keinsafan dan kerahmatan kepada para penduduk. Bagi memeriahkan lagi kedatangan Ramadhan tahun ini, pihak Jawatankuasa Surau telah merangka beberapa program bagi mengimarahkan surau.

Sehubungan dengan itu, Jawatankuasa Surau Ar-Rahman telah bersetuju untuk mengutip sumbangan MINIMUM sebanyak RM30 bagi sebuah rumah untuk menampung perbelanjaan program yang telah disusun. Pihak Jawatankuasa telah melantik wakil kutipan berdasarkan lorong bagi memudahkan urusan pembayaran. Kutipan akan dimulakan pada 26 Julai 2010.

Selain itu, pihak surau juga mengalu-ngalukan sumbangan berbuka puasa dan moreh sepanjang bulan Ramadhan. Bagi memudahkan penyelarasan sumbangan ini, pihak penyumbang diminta untuk menghubungi Tuan Haji Zaini bin Jamaludin ditalian 012-2036160. Pihak Surau Ar-Rahman juga ada menyediakan Borang Tahlil Ramadhan kepada penduduk yang berminat. Tahlil akan diadakan sepanjang bulan Ramadhan selepas Solat Tarawih. Selain itu, sebagai persediaan awal menyambut Aidil Adha, Borang Korban dan Aqiqah juga dilampirkan.

Adalah diharapkan berkat sumbangan ikhlas Y.Bhg. Dato'/ Datin/ Tuan/ Puan akan meningkatkan lagi ukhuwah dikalangan para penduduk dan segala amalan tersebut diterima sebagai amal soleh di sisi Allah S.W.T.

Sekian, Wassalam.

KHAIRIL AZWAN
Setiausaha
Surau Ar-Rahman

No comments:

Post a Comment